Nyårsaftons bilderna!!

Hej!!!!!
Jag har hittat kamerasladden nu så jag kommer kunna lägga in massa  bilder igen och tänkte börja med att lägga in bilderna från nyårsafton.
Vet inte vad mer jag skla skriva så det här får väl duga för nu.
Ja här e bilderna ialla fall



Jag vid tolvslaget lite efter tolvslaget typ.



Jag vid tolvslaget ungefär lite efter tolv var den kanske -igen-


Min nyårsaftons "outfit" -ledsen för röran i mitt rum och tapeterna med hästar jag fick den när jag var 7-
Jag försökte få en bra bild men jag tappade balansen och höll på att ramla men det var den enda jag fick.




//Abbs


Kommentarer
Postat av: Aggie

Snygga skor!

2010-01-02 @ 18:47:41
URL: http://agsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0