Min födelsedag!!

Hej alla!!

Idag är det min födelsedag, YAY!!!
Jag vaknade vid åtta halv nio och låssades sova som vanligt, så kom dom vid nio halv tio tio, nånstans där.
Sen fick jag mina paket jag fick;

en ny MP3
paramore RIOT!
ett nytt minne
en morgonrock
presentkort på panduro
presentkort på new yorker
pengar
födelsedagskort -om man nu kan kalla det present-

Både pappa och mamma har sagt att jag ska få mer paket.
Och eftersom mamma blev magsjuk så kunde inte nån komma förutom mina kusiner Filip och Paulina och min faster Rosa som kom redan igår när mamma mådde bra.
Så jag kommer få mer av vänner och resten av släkten, och jag har inte fått min present av Moa än -tror jag-.


Förlåt att jag inte skrev imorse men jag hade inte tid jag åt frukost och spelade Wii med Filip. Sen åkte vi till stinsen, det  var tråkigt. Vi åkte vidare till ica och köpte proviva till mamma och nåt mer som jag inte kommer ihåg. Iallafall jag köpte marabou och den åt jag, Filip, pappa och Emma upp.

Mmm marabou...


Jag sätter in bilder sen kanske.
Och idag fick jag bestämma mat och jag valde minipizzor.


Dom är jättegoda!!!!!
Jag sätter in bättre bild sen.


Jag skriver mer sen!!

Nämde jag att jag fyller år idag...?
Ha den äran till...mig!!!!

Kommentarer
Postat av: Aggie

Yay!

Grattis påp fölsedagen!

2010-01-07 @ 17:50:42
URL: http://agsss.blogg.se/
Postat av: Isabell

Har du slutat blogga ? Det var så länge sen du skrev nått :(

2010-01-30 @ 12:06:01
URL: http://isaabbell.blogg.se/
Postat av: Abbey

Jag vet och ja e ledsen men jag har inte haft tid men nu ska jag börja igen!!!!!:)

2010-01-30 @ 19:58:36
URL: http://abbsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0