Häggvik elr nåt...

Hej alla!!

Har precis kommit hem från stinsen...
Jag åkte med mamma och Moa (min storesyrra), först åkte vi till stinsen och gick in på stadium. Jag köpte en tjocktröja typ, och jag hittade ett par snygga skor i rätt storlek men dom skav i hällarna.
Sen gick vi ner till panduro för jag hade ett presentkort där som jag fick i födelsedagspresent. Och efter det gick vi till vinn och köpte coca cola.
När vi var klara i stinsen åkte vi vidare till maxi i häggvik (i närheten av stinsen) och köpte fika.
När vi köpt det åkte vi till elgiganten och köpte wii fit plus eller vad det heter. Och sist till Mc Donalds och där köpte jag chokladmilkshake.

 Nike tröjan jag köpte det var halva reapriset.

 Min snygga Niketröja!!!!

 Jag (dålig bild)

 Klistermärken och lera vad det jag hittade där inne.

Mitt favvoköp var niketröjan!!!!!!!!

Så vad tycker ni om min niketröja??
HISS ELLER DISS??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0