Hehe inte mkt

Jaa
Jag vet att min uppdatering e dålig
Men till mitt försvar har jag haft mycket o göra.
Och så har jag omprov i hemkunskap (kolhydrater, proteiner, fett och mat/kost cirkeln elr vad det heter) på måndan efter lovet.
På onsdan efter lovet har jag engelskaprov oxå. Jag fattar ingenting.
I matteboken måste man vara på blå linje jag har typ 3 sidor dit och där fattar jag inget heller.

Jaa det har inte hänt så mycket men idag va jag hemma för magen det va tråkigt att va hemma, och när disney slutade med bra program så satte jag på 2½ men så nu måste jag köpa säsong 2.
Hur dum får man va och bara köpa första säsongen?! Aja den kan man köpa sen.
I veckan elr nåt skickade jag mail till Egoina!!
Och jag fick tillbax (yay!)

Ingen bra bild idag heller jag vågar inte sätta i nåt minne elr sladd i datan asså själva lådan hehe (har jag sagt det förut ?)
Det går tyvärr inte att sätta in en bild just nu så ni får nöja er med texten hehe



//Abbs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0