Tjata gör ni ju inte

Jahopp
Javet att jag inte har bloggat på ett tag och det e ju smart men ag har försökt men ni skulle oxå ge upp om datan i rummet inte går igång och datan i vardagsrummet e seg (eftersom man tydligen inte får en egen BÄRBAR här) men nu e jag igång (kanske).
Och tjata gör ni ju inte men iaf jag köpte jenka på söndan så och inga på måndan (det va inte för att mynten va slut eller fär att jag 'råkade' ta slut på alla jenka inne på abbes just den söndan och inte ville gå in på måndan, okej där ljög jag en aning).
Igår va vi inne i gympasalen/skyddsrumsgrej (under gympahallen asså) fast då va det Jag, Aggie, Emilia, Niklas, Anton och Vigge.
Det va rätt kul vi tog varandras mobiler (elr jag tog Niklas mobil så han tog min) och så försökte vi få tillbacka dom (fast det va mer så att Aggie och Emilia försökte ta min mobil från Anton och Niklas och Vigge försökte ta Niklas mobil från mej).
Aja det va kul och nu måste jag gå men lovar att blogga imorrn och få in bilder.
Föresten va jag sjuk idag och igår kom jag en timme sen -skärpning- men det va för bussen inte kom sen kom den när jag gick hem sen va nästa inställd så jag fick gå (iskallt, 23- typ)

--INGA BILDER--
JAG BLIR GALEN PÅ ATT FÖRSÖKA FÅ IN BILDER SÄRSKILT NU NÄR SJÄLVA DATAN SER UT SOM DEN GÖR (alltså den stora 'lådan')








//Abbs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0