Morrn

Godmorgon!!!!

Ja, jah vaknade 06.30 och kunde nt somna om så jah gick upp.
Nu sitter jah och äter frukost, en macka med skinka på.
Aja men igår va jah och Aggie i centrum, dt va rätt kul men fruktsmoothtin på waynes coffe va vattning men gick och dricka, fast dt tyckte nt Aggie.
Vi va typ bara på NewYorker och prövade allt möjligt Aggs köpte en tröja och jah två tröjor, fast Aggie hade bara med sig 100 typ och jah hade 300 på presentkort så..
Sen efter vi köpte kläderna så gick vi in på All nuts och köpte godis...
Vi betalade hälften var vi tog en varsin påse och plockade vad vi ville.
20 var fick  vi ge och 4 kr tillbaka så han i kassan gav 2 till mej och 2 till Aggs, sen delade han kvittot oxå, haha.
Vi tog bussen hem sen och dt va kul.
Och på bussen var nåt löst så Aggs blev rädd och bytte plats.
 Mina tröjor (dålig bild)

 Godis!!

 JAG!!

 Jag igen (dålig bild)

 Jag i kiss and tell tröjan!!
Mitt billigaste köp endast 15 spänn.



//Abbs<3


Kommentarer
Postat av: Aggie

jättefina bilder Abbey! <333

2010-02-12 @ 15:06:33
URL: http://agsss.blogg.se/
Postat av: Aggie

fett snygg header förresten :P

2010-02-12 @ 15:11:06
URL: http://agsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0