Hemma!!

Hej!!

Nu äe jag äntligen hemma!
Vi bestämde oss för att åka till stinsen iaf.
Och jag köpte nt så mycket men typ en tröjor, två linnen typ.
Och så köpte jag faktiskt en present till Aggie www.sodahead.blogg.se
När vi va klara där inne gick vi till Mc donald's YES!! nä skoja bara fast dt va gott.
Efter donken tog vi bussen till stationen och tåget till nästa buss.
På tåget satt två töntar framför oss och typ 'du ska veta hur jävla bajsnödig jag äe' och dt va ju kul att höra på :/
Sen gick dom äntligen av och jah bah yes (skoja igen men dt va skönt dt blev fett tyst när dom gick av. fördom pratade ju så man skulle höra dt om man bodde på nordpoolen typ.  Men jag satt bredvid en värmegrej (fett skönt)
Och..
Bussen va fullpackad och vi fick stå "SUCK" aja först stog vi båda och höll i varandras jackor (jättesmart)
sen kom vi på handtagen i taket :D vi åkte lite fram och tillbaka och in i andra människor nt jättekul så jag tänkte och kom på bara sådär hur dt skulle va och lägga en brakare i en fullpakad buss och konstig som jag e stog jag där och skratta åt dt haha.
Har ingen bild på när vi står där och håller i handtagen och dt vill ni nt se (elr kanske för jag såg jätterolig ut).
Vi gick hem från busshållsplatsen elr vi sprang och nu e jag hemma äntligen asså!! <333

 En av tröjorna jag köpte!

Förlåt att dt dröjde jag satte mej vid datan typ dt första jag gjorde men datan är fett seg sen åkte sladden ut till tangentbordet och puckade jag fattade nt dt fören typ 1 minuter sen.

Vad jag gör just nu ? Dampar på att spotify nt går upp och startar @

Ha dt bra!! <333






//Abbs<3

Kommentarer
Postat av: Aggie

FETT SNYGG!!! VILL HAAAAAAAA! :D <3333333333

2010-02-21 @ 10:21:35
URL: http://sodahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0