Frågestund!!!!! 30 frågor

Frågestund nu!!!!
tack för alla frågorna!!!!

1. Hur gammal är du?
Svar: 12 år

2. Vem är din bästis?
Svar: Aggie och Luna

3. Hur gör du din header?
Svar: Jag gör min header på http://picnik.com/

4.Hur får man en så bra blogg?
Svar: Bloggar ganska mycket och fixar mycket i bloggen.

5. Kan du lägga in fler bilder på dig själv?
Svar: Visst, dt kan jag göra.

6. Kan du ha en tävling där du lottar ut saker?
Svar: När jag hittar nåt och lotta ut kan jag ha det.

7. Gillar du Avril Lavigne?
Svar: Ja!!!!

8. Vad är ditt favoritband?
Svar: Paramore!!!!!! (såklart!!!)

9. Vem är din favoritsångare/sångerska?
Svar: Avril Lavigne och Hayley Williams

10. Vem är din favoritskådis?
Svar: Hmm...svårt...just nu är det Emma Roberts (och the twilight cast såklart)

11. Gillar du hanah montana?
Svar: Ja..men jag gillar Miley Cyrus mer.

12. Godis eller chpis??
Svar: Chips

13. Vilken e din favosång?
Svar: Just nu äe dt The man behind the mask med Alice Cooper.

14. Tycker du om pandkakor?
Svar: Ja, älskar pannkakor.

15. Hur gör man en blogg?
Svar: Man kan gå in på http://blogg.se/ eller http://bloggplatsen.se/  det finns många mer men dt va några förslag.

16. Har du wii?
Svar: Ja dt har jag.

17. Har du en egen kamera?
Svar: Japp

18. Hur länge har du spelat innebandy?
Svar: Länge, vet nt riktigt hur länge typ över 3 år iaf.

19. Är det kul med innebandy?
Svar: Jättekul.

20. Gillar du nån kille?
Svar: Vet nt längre

21. Gillar du nagelack?
Svar: Jag älskar naglack.

22. Vilken färg på nagelack?
Svar: Svart såklart!!!

23. Mobil eller data?
Svar: Typ data.

24. Avril Lavigne eller Duffy?
Svar: Avril Lavigne

25. Kista Galleria eller Stinsen?
Svar: hmm..Kista för tillfället.

26. Gillar du tacos?
Svar: Ja men dt äe nt min favorit

27. Twilight boken eller New Moon boken?
Svar: Twilight tror jag

28.  Går du på en sport?
Svar: Ja innebandy

29. Vem hejade du på i mello?
Svar: Ingen, jag kollar nt på det

30. Favorätt?????
Svar: Makeronipudding
 



dt va den frågesporten tack för alla frågorna i kommentarerna och i mailen fortsätt så!!!
och för att vara första gången äe det väl rätt bra med 30 frågor?!



//Abbs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0