Nyårsafton

Tjena!

Jag ska till Mika, Karina, Paulina och Tilde snart och fira nyår men jag hinner skriva ett snabbt inlägg.
Dan börja med att jag gick upp och gjorde iordning mej, sen åkte jag, mamma, pappa och Emma -lillesyrran- till väsby centrum. Vi köpte blommor till Mika o dom sen köpte mama och pappa vin typ och så köpte vi läsk, chips nötter och godis. Vi åkte hem och jag typ kollade på TV och duschade var i mitt rum och så tog jag bilder för jag hade tråkigt.
Bilderna kommer sen när jag har mer tid och hittar kamerasladden den ligger säkert nån stans i mitt rum men det ordnar sej, mitt minne har typ inget minne kvar så jag antar att jag får kopiera och lägga in sen eller så köper jag ett nytt eller önskar mej ett i födelsedagspresent jag fyller år om en vecka så det går väl bra att vänta en vecka antar jag.
iallafall bilderna kommer senare och jag kommer inte hinna blogga när jag kommer hem imorgonbitti jag kommer säkert vara för trött och bara lägg mej i sängen men jag bloggar imorgon eftermiddag eller när jag vaknar typ.

Gott nytt år!!





//Abbs

Kommentarer
Postat av: Aggie

Gott nytt år i efterskott

2010-01-02 @ 12:57:21
URL: http://agsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0