Centrum igår

Tjena!

Jag och Aggs var i centrum igår och handlade lite och så, vi var där i typ 3 timmar.
Vi började inne på nån butik med godis och nötter men vi köpte inget för vi skulle köpa julklappar.
När vi var klara där inne gick vi till bokcompaniet och Aggie köpte ett lyckotroll till Kalle -hennes lillebrorsa- och jag köpte ett hello kitty spel till Emma -min lillesyrra-.
Sen gick vi till NewYorker men hittade inget så vi gick in till Deichmann och prövade skor, jag hittade ett par supersnygga skor som jag ska köpa om en vecka typ kanske ialla fall.
Efter det gick vi till Wayne´s coffee och tog en smoothie, man fick hjärnfrys men det var jättegott.
Vi blev hungriga och tog en nalle meny på Family´s Meal
Sen gick vi in på nån frisörsalong butik och jag köpte orange färgspray.
När vi hade gjort det gick vi in på kicks och den här gången köpte jag röd-orange hårfärg -eller den var röd men jag hade det i i 15 minuter så det blev ganska mycket orange, det gjorde jag idag-.

Jag hittade inte sladden så jag kan sätta in bilderna så jag gör det när jag hittat den.




//Abbs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0