Paolo Roberto

Tja alla!

I söndags åkte jag pappa och Moa -storesyrran- till täby centrum för att köpa julklappar och träffa/se Paolo Roberto -det var mest därför pappa följde med-.
Aja men ialla fall, först gick vi till en automatgrej för att kolla var akademibokhandeln sen gick vi ner dit där akademibokhandeln var och kolla på böcker.
Jag köpte en present till mamma och en till Aggs där sen var det dags att träffa Paolo Roberto.
Vi var först och pappa köpte en mina gästers mat och fick den signerad fast han ville ha mina fastrars mat men den han köpte var också bra.
Jag och pappa tog bilder med honom också.
Sen fortsatte vi med julklappshandlingen och jag köpte julklappar till Mini, Emma och pappa.

Här får ni några bilder





Pappa kollar på Moa´s kamera och Paolo på min kamera.





//Abbs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0