Dagen

Hej alla!!

Aggs sov över så vi kollade på film igår kväll men ialla fall, jag vaknade ganska tidigt för pappa hämtade datan i mitt rum och när alla hade åkt till jobb och dagis var det bara vi -och Moa storesyrran i rummet intill- hemma och jag försökte väcka Aggs men det gick inte så jag fortsatte sova. Jag vaknade innan 9 och gick upp och kollade på TV. Efter ett eller två program gick jag in och väckte Aggie och så kollade vi på TV tillsammans.
Efter ett tag blev vi hungriga och gick in i köket och började laga brunch, vi åt tortellini med ostsmak.
Jag spillde vatten över mig och gick in i mitt rum och bytte om. Aggs kom in när jag var klar och bytte om hon också sen gick vi och borstade tänderna.
Jag tog Luna´s julklapp och så tog vi bussen till Luna. Bussen stank kiss men det gick bra.
Varken jag eller Aggs hittar så bra i Carslund så vi gick till varenda "karta" och kollade.
Vi hittade dit och så satt vi i hallen ganska länge sen tog vi av oss ytterkläderna inklusive skorna dårå. Och så satt vi och skrev och pratade i Luna´s rum och vid datan och chattade.

Jag har tyvärr inga bilder nu heller.




//Abbs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0